tirsdag den 22. januar 2013

Luksus problem


Jeg går og er lidt småfrustreret i disse dage...
Grunden er, at jeg med nedlæggelsen af de analoge tv signaler, er nødt til at investere i et nyt TV.
Jeg er ret glad for mit nuværende og på ingen måde tudsegamle B&O.
Egentlig er jeg  ikke parat til at skille mig af det endnu, det er et godt tv med super skarp billedkvalitet. 
Jeg føler mig tvunget af omstændighederne og udviklingen.  Æv..!!
Nåh ja, jeg har så set på dette super lækre Samsung tv, som vil gøre, at jeg igen kan modtage SAMTLIGE af de tv signaler, som indgår i den tv pakke jeg i øjeblikket betaler til, og som i grunden er ret fedt.


Problemet er PLADS....
Mit B&O tv står på gulvet, hvilket for nogen er smadder irriterende, men for mig fungerer det bedste sådan.
Det nye tv skal hænge på væggen, og det komplicerer hvordan mine møbler kan stå i stuen.
Jeg rykker rundt på mine møbler i en uendelighed, for derefter at rykke dem tilbage igen.
Egentlig synes jeg jo, at  det er sådan  de står bedst.

 . Whats to do..??

LUKSUS problem ikke at have plads til et nyt  OG lækkert TV, men det har jeg faktisk ikke... Hmpff...!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar