onsdag den 3. april 2013

Sightseeing og shopping




 Idag har jeg har været på en lille mini sightseeing i Viborg.
Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet, da jeg så dette skilt.
Jeg kom til at tænke på det gamle ordsprog " den enes død, den andens brød".
Måske er det bagerens rival, som har sat skiltet op.   ;o)



 Efter cafe besøg, med en varm kop the og chokoladekage, var det tid til  shopping



Første stop søstrene Grene, hvor jeg købte pap og andre "livsnødvendigheder" til det kreative værksted.
Og derefter SINNERUP, hvor jeg så disse skønheder fra applicata.
Farverne alene skriger FORÅR.
Jeg måtte virkelig beherske mig, men jeg har træstager nok.



Til gengæld kom jeg forbi disse labre fyrfads stager, og dem  "kom jeg til" at købe et par stykker af.
Jeg har "kun" en i forvejen, så jeg blev nødt til at have et par til. ;o)



På min vej mod bussen, så jeg denne skønne Kai Boye abe i str. extra large.
Ham gad jeg godt at have siddende derhjemme, men han koster sikkert spidsen af en jetjager,
og kan ikke købes for menneskepenge.
Nå ja, stolen fra HAY har jeg forresten også haft kig på i et stykke tid.
  Drømme koster heldigvis ikke noget.  ;o) 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar