tirsdag den 18. juni 2013

Handlingslammet

Jeg er FRUSTRERET.
Godt gammeldags frustreret.
Årsag:
 Min computer har den sidste uges tid,  smækket fusserne i vejret og spillet DØD.
Den lukkede ned, og det var så det.
Jeg har dykket dybt i "værktøjskassen" og givet lejlighedsvis kunstigt åndedræt,
men ingenting hjælper.
Jeg føler mig SÅ handlingslammet, for SATAN...
Jeg kan ikke gå på netbank, tjekke mails, opdatere bloggen osv...!!
ÆV ÆV ÆV og æv med æv på...
Sidste chance, er min computer kyndige søn, som kigger forbi i ugens løb.
Jeg krydser fingre for, at han kan få gang i maskineriet igen.

Imens har jeg taget bibliotekets computer til hjælp, for det er simpelthen FOR besværligt
og desuden alt for langt, hvis jeg skal låne mig frem på venner og families computere.





Herunder et nemt projekt.
 Et par pandebånd, til at holde lokkerne på plads i sommervarmen.
Jeg har brugt en rest bomuldsstof og en mellembred elastik.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar