mandag den 31. marts 2014

Stempelkande varmer.

Min søn ønsker sig en kaffevarmer til sin nyligt indkøbte Bodum stempelkande.
Jeg har før syet en kaffevarmer, og har derfor et mønster at gå ud fra.
Jeg har med vilje syet kaffevarmeren lidt stor i det, 
da Bodum kanden er lidt større  i omkreds, og har større mellemrum ved håndtaget,
end min egen Bønne stempelkande på billedet.


 Jeg har syet kaffe varmeren af kraftigt bomulds lærred fra Ikea.
Og foret med alu vat, eller termo vat som det også kaldes.


 Et nemt og overskueligt projekt, som MAX har taget en halv time at sy.
Kaffevarmeren holdes fast med velcro.




4 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin. Er ikke sikker på en halv timer er nok til mig og min symaskine ;))

    SvarSlet
  2. Tak for det.
    Det er præcis sådan jeg har det, når det kommer til større strikke projekter.
    De små går an... ;o)

    SvarSlet
  3. Kunne du måske give mig målene... har nemlig ikke selv en kande. Men vil gerne sy en til min søster.
    Tanjasheaven@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ups! Jeg har da helt overset din besked.
    Jeg kan desværre ikke give dig målene, jeg har givet stempelkande varmeren til min søn. :o)

    SvarSlet