onsdag den 21. maj 2014

Sommerbluse med bling

Jeg har svært ved at finde bluser i en facon som,
som jeg kan lide og som sidder pænt.
Derfor har jeg lavet et mønster efter en bluse, jeg har været glad for.
Det pudderfarvede viscose er købt i Stof & Stil, og blusen er bare så lækker at have på.
Jeg kan mærke den bliver en favorit denne sommer.


 Kanterne er pimpet med grå lyrex med masser af sølv glimmer.


Sølv diamanten på maven har jeg tegnet af på stryge folie.
Stryge folien er en rest af noget jeg købte hos LaraLil for et par år siden.
Tænkte at jeg ville gå all in med glitter fjas, og er godt tilfreds med resultatet.
Hvis du har fået lyst til at lave dit eget motiv på stryge folie,
kan det også købes hos Stof & Stil,  hvor det koster 39 kr for et A4 ark.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar