torsdag den 24. juli 2014

Striber i lange baner

De sidste par dage, har jeg gemt mig bag nedrullede persienner.
Varmen slår mig helt omkuld, så det er svært at foretage sig noget, 
Jeg sveder bare ved TANKEN om at foretage sig noget.
Alligevel fandt jeg vej til det kreative værksted, hvor endnu flere striber er fløjet igennem.
En enkel kjole i jersey, endnu engang med sort/ hvid striber.
Jeg har syet elastik i livet, så kjolen får lidt facon.
Egentlig var det meningen at kjolen skulle være lige op og ned,
men undervejs i processen ændrede jeg mening, og elastikken vandt.




Jeg har syet rib i halsudskæringen, da jeg synes den blev for vid uden.
Alligevel har jeg overvejet og halsudskæringen skulle have været lidt mere udringet foran?
Det tænker jeg lige over, jeg kan jo altid ændre på det senere.  ;o)






2 kommentarer:

  1. Wauw Charlotte, den er så smart. Striberne har også taget fat i mig.

    SvarSlet
  2. Tak tak..!! :o)
    Jeg er også gået all in på striberne, men kan mærke at leopard pletterne er ved at overtage.
    Der er godt nok meget lækkert leo stof derude... ;o)

    SvarSlet