tirsdag den 5. august 2014

Denim kjole med leopard

I foråret købte jeg det lækre denim stof med leopardtryk, 
 som jeg bare MÅTTE have det med hjem.
Nu har det været en tur igennem symaskinen, 
og her er hvad det er blevet til.


 Kjolen har vidde foran og lommer, som gør at den  har et afslappet udtryk.
Jeg er super tilfreds med resultatet.
Jeg kan allerede mærke, at kjolen bliver en af mine favoritter.  :o)


Kjolen har indsnit i ryggen, og sidder til uden at stramme.



Halsudskæringen har fået sort piping.


Det samme har lommerne, og alle sammensyninger har fået pyntesting.
Stoffet er købt i Stof 2000.



2 kommentarer:

  1. Wauw en sød kjole - er mønstret også fra Stof 2000?

    SvarSlet
  2. Tak, den er også blevet en af mine favoritter. :o)
    Mønstret er et Onion mønster, som desværre er udgået..

    SvarSlet