onsdag den 8. oktober 2014

Bluse i quiltet jersey


For et stykke tid siden, faldt jeg over dette skønne jersey stof,
som jeg synes så fedt og anderledes ud.
Jeg havde en  tætsidende bluse i tankerne, og jeg er ret tilfreds med resultatet.
Halsudskæringen er syet med sort jersey rib, en rest,
som jeg havde liggende fra et andet projekt
Mønstret har jeg selv lavet, efter en bluse som jeg synes sidder godt.
Stoffet er købt hos Stofdepotet




Stoffet har en sjov struktur, som jeg ikke er stødt på før,
sådan lidt bølge vaflet med syninger som giver en fed effekt.
Bagsiden af stoffet er dog glat, og det er skønt og blødt at have på.






2 kommentarer:

  1. Din bluse er vel nok fin! Fedt stof og fedt snit! :-)

    SvarSlet
  2. Tak Ann-Katrine, jeg er også rigtig godt tilfreds.. :o)

    SvarSlet