lørdag den 23. februar 2013

Ufrivillig inhabil



Av av av av av....!!!
I disse dage er jeg tvunget til at tage en ufrivillig pause fra mit kreative værksted og bloggeriet.
En diskusprolaps, som jeg har haft "glæde" af de sidste par år, har bogstaveligt talt tvunget mig i knæ.
Mine lændehvirvler har sat sig , og tvunget min ryg i stilling ,som en pilekvist i vinden.
Jeg famler rundt fra møbel til møbel, og har svært ved at finde hvile, fordi jeg hverken kan sidde
 ligge eller stå ret længe af gange. 
Mine tanker kredser om mit forestående ophold på Skals Håndarbejdeskole.
Jeg skal starte Mandag d. 4 marts og har sendt en lille bøn afsted om, at min ryg snart vil få det bedre.
Jeg har sådan glædet mig til opholdet og krydser fingre for en snarlig bedring, så jeg kan komme afsted.
Nu vil jeg krabbe mig tilbage til sofaen, for jeg har opbrugt tiden for at sidde og trænger til at ligge ned.




4 kommentarer:

  1. æv æv da også - rigtig god bedring, håber den når at komme i orden så du kan komme afsted :)
    Og så må jeg altså lige høre om billedet i din header er et du selv har lavet? jeg er helt og aldeles vild med det - tænkte om det evt kunne forstørres til udprint og sættes i en ramme? jeg ville elske at have det på væggen herhjemme
    ;)

    Smil fra Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina, det går en lille smule bedre med ryggen idag.
      Illustrationen, som jeg har brugt til min header, har jeg købt på www.123rf.com
      Der er tusindvis af smukke illustrationer og billeder at vælge mellem.
      Jeg har brugt siden flere gange, der er virkelig noget for en hver smag.
      God dag.
      Charlotte

      Slet
  2. Av for pokker da. Håber ryggen arter sig så du kan komme afsted. Rigtig god bedring herfra :)

    SvarSlet
  3. Tak skal du have.
    Jeg krydser fingre for at jeg snart igen kan springe omkring som jeg plejer. :o)
    God dag.
    Charlotte

    SvarSlet