torsdag den 26. marts 2015

Baggy bukser

 Som jeg skrev forleden, fik jeg syet en bunke bukser til lillemanden.
Foruden  bukserne med posede ben, fik jeg også syet to par baggy bukser.
Jeg er ret vild baggy looket, jeg synes det ser skønt ud til en lille ble numse.
Mønstret har jeg selv lavet, men det er egentlig ret nemt at have med at gøre.
Bukserne er syet i Isoli jersey med jersey rib med "snyde" lommer.






De stribede baggy bukser er syet i det blødeste strik.
Bukserne er syet af en rest jag havde liggende, 
og der var desværre ikke nok til linning, så her har jeg brugt sort jersey rib.





2 kommentarer:

  1. Hvor er de begge skønne! Smarte detaljer og de ser SÅ bløde og behagelige ud - lige som de skal være ;-)

    SvarSlet
  2. Tak Lilly!
    Ja, her der ikke noget som strammer nogen steder, og de er bare SÅ fine til lillemanden. :o)

    SvarSlet