søndag den 22. marts 2015

Long time no see

Det er længe siden jeg sidst har blogget.
Næsten 5 måneder for at være helt nøjagtig.
Tiden er bare fløjet afsted, siden jeg startede nyt job.
Med en lang arbejdsdag og ditto transport er det ikke blevet til så meget.
Idag fik jeg imidlertid taget mig sammen til lidt tid ved symaskinen.
 I påsken rejser til Færøerne for at besøge min søn og svigerdatter,
og jeg har fået syet en bunke bukser til mit barnebarn.
Lillemanden fylder 10 måneder om ikke så længe, og er efterhånden vokset ud af 
det tøj jeg syede til ham for flere måneder siden.




Bukser syet i blød isoli med  "læder"stjerner på knæene.




Stjernerne har fået lime farvet sik sak søm hele vejen rundt.




Sort piping i siden og gråstribet rib ved benene.




Og et par bløde velour bukser i de skønneste blå farve.




- Og hjemmelavet piping kant med stjerner, af en rest jersey fra gemmerne.







1 kommentar: