søndag den 18. december 2016

1-2-3 strikkede huer

Strikkepindene har glødet den sidste uges tid.
Det startede med at jeg ville strikke en nissehue til lillemanden,
og pludselig stod jeg på hovedet i mine garnrester, 
og så blev der strikket en hue til min voksne søn også.
Og ja, så fik fruen da kløe i fingrene efter mere,
så jeg måtte en tur forbi Rasmilla, 
efter friske forsyninger til en hue til mig selv.
Det er super hyggeligt at strikke, og når man først kommer igang,
kører det bare derudaf.
Og modsat syning, som kræver fuld opmærksomhed,
kan strikkeriet sagtens klares foran tv'et.
Nissehuen og den brune hue i rib,
er begge strikket i arwetta classic fra Filcolana.
Huen med "sneboldene" er strikket i Lama uld fra strikkeboden.
Det hele er købt hos Rasmilla.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar