fredag den 16. december 2016

Sæt med pandabjørne


Hold nu op altså..!!
Så gik der lige et par måneder mere, 
hvor der ikke skete en hujende f.. på bloggen.
Synes tiden render fra mig, og når jeg endelig rammer det kreative værksted,
glemmer jeg at tage billeder af det som køres gennem symaskinen.
Nå, men I skal da ikke snydes for billeder af et sæt,
 som jeg syede for lidt tid siden..
Det er svedt helt ud af hukommelsen, her i december travlheden.
Det er selvfølgelig til lillemanden, hvem ellers..!!  ;o)




Stoffet med de skønne bjørne er købt på en hjemmeside.
Desværre kan jeg ikke huske navnet,men mener den var svensk... Eller tysk?? 
Nå, jeg prøver lige at lægge hjernen i blød...
- Forhåbentlig dukker der et navn op i horisonten.



Jeg kan ihvertfald huske, at stoffet som er brugt til ærmer og bukser,
Er købt i Stof & Stil.
Den stribede rib er fra Stof2000.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar