tirsdag den 11. december 2012



Jeg har lavet nøgleringe med nogle af trækuglerne, som jeg købte i Søstrene Grene . 
Et par af dem har fået en omgang spraymaling som kontrast.




     På denne, har jeg mixet trækugler og farvede plastik kugler, som jeg også har købt hos Søstrene Grene.




              
    Da jeg lavede nøgleringene, kom jeg til at tænke på, at jeg som barn i 1970'erne, havde 
hårelastikker, hvor der i hver ende af elastikken  sad en kugle.
 Inspireret af tanken, har jeg lavet hårelastikker med nogle af mine mange knapper.
De gule knapper har jeg lavet i keramik, de sorte har jeg købt, men husker desværre ikke hvor? 
Hvis hullerne er store nok, kan man sagtens bruge en færdig elastik.                              
                                                             

Ingen kommentarer:

Send en kommentar