torsdag den 6. december 2012


Under min gåtur på Strøget i dag, opdagede jeg at Søstrene Grene havde holdt flyttedag. 
Butikken ligger stadig på Amager Torv, men er flyttet over på modsatte side. 
Butikken ligger nu på hjørnet,  hvor der før var  en bank. 
MEGET mere plads og nu i 2 etager. Behøver jeg at fortælle, at jeg bare MÅTTE kigge indenfor...

Disse 4 skønne krus  kom i indkøbskurven, 
selvom jeg ikke mangler krus (som i OVERHOVEDET IKKE), 
men jeg synes simpelthen at de er så fine, på den lidt Kähler agtige måde. 
Uden sammenligning iøvrigt.  ;o)


Træperler, filt kugler og papir med stjerner, til et par projekter jeg har i tankerne.


Og et smut forbi min ynglings glimmer, tilbehør og brugskunst butik Notre Dame.
 Jeg faldt over disse smukke grosgrain bånd, som skal bruges til et par sy projekter.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar