onsdag den 20. marts 2013

Projekter

Idag har jeg været en tur i Viborg.
Der er indkøbt godter, til et par projekter som jeg har i tankerne.
Garn til et dejlig vamset tørklæde, og til et par puls varmere, når jeg cykler.



Og stof til endnu et par nederdele.
Lækkert uld stof i en fin kvalitet, og en enkelt meter med strik jersey.



Jeg skal sy to af disse skønne nederdele, som jeg er ved at lave et mønster til.
Udgangspunktet er mit grundmønster, som jeg lavede i sidste uge.
Stoffet jeg har købt, er i en noget tyndere uld kvalitet, end de sidste jeg syede nederdele af.
Så jeg har et par nederdele jeg kan tage i brug, når foråret om ikke så længe kommer forbi.







2 kommentarer:

  1. So many goodies! I can´t wait to see what you will be making with the gorgeous yarn! :)

    SvarSlet