torsdag den 28. marts 2013

Sølv



Tadaaaaaaaa..!!
Se hvad jeg har lavet.
Resultatet af et lynkursus udi fremstilling af sølvsmykker.
De sidste par dage, er der blevet filet, loddet, hamret og pudset.
 Det har været sjovt, men også en anelse hektisk.
Men jeg er rigtig glad for resultatet, og lidt stolt.  :o)

(beklager den ringe billedkvalitet, men det var pokkers svært med genskær af blitz i sølvet)



Klokken var tæt på 20.30 inden jeg kunne sætte nøglen i døren herhjemme.
Træt efter en togtur på små fem timer,
 og gorilla arme efter at have bakset frem og tilbage med tungt læsset kuffert.
Og se så se lige hvad der stod på mit sofabord.
Min mor havde været forbi med disse smukke påskeliljer. 
Hun havde også skrevet et sødt brev og sat et par liter mælk i køleskabet.
Love you mum .
De næste par dage vil jeg slappe af og nyde synet, inden turen  tilbage til Skals på mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar