tirsdag den 5. marts 2013

Skals højskole


Så er jeg  ankommet til Skals Højskoleskole, som har til huse i en gammel bygning fra 1915.
Jeg er blevet installeret i et lille værelse på 1. sal og fra mit vindue kan jeg se Hjarbæk Fjord.
Vejret har været fantastisk begge dage,  med solskin fra en skyfri blå himmel.
Jeg håber  meteorologerne tager fejl, når de varsler sne i weekenden. 
Jeg synes bestemt  at der er forår i luften.   :o)
Overalt pibler det med små forårs bebudere, vintergækker, erantis og klokkeblomster.
Jeg blev simpelthen nødt til at købe disse påskeliljer, som nu pynter i vindueskarmen på værelset.


De sidste 2 dage har vi lært at kniple.
Første dag lærte vi de grundlæggende slag, som I kan se på billedet til venstre.
Idag  skulle vi så skulle kniple et lidt mere avanceret stykke med hjørne.
Det er altså  med at holde tungen lige i munden,  man skal godt nok være meget fokuseret.
Jeg tror ikke knipleriet bliver min nye hobby, men det er bestemt sjovt at prøve.  :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar