fredag den 24. maj 2013

Atjuuu....!! - Og et nemt projekt.



Her til morgen vågnede jeg tung i hovedet og med rindende øjne.
Formiddagen forløb med nys i hæsblæsende tempo.
En sommer forkølelse har taget bolig i min krop, og jeg prøver febrilsk at ryste den af mig.
"Mirakelmidlet" Echinamin plejer at hjælpe.
Om det er troen som flytter bjerge, eller faktum skal jeg lade være usagt.
Jeg har brugt det i årevis, til mindre forkølelser eller ondt i halsen.
Jeg synes altså at det virker.   :o)




Jeg har syet en lille pose til mine solbriller.
Et mindre projekt, som ikke kræver de store anstrengelser.
Jeg har ellers et fint etui til brillerne, men jeg synes at det fylder for meget.
Jeg har syet posen i en sommerlig farve, som let kan findes og ses i tasken.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar