torsdag den 30. maj 2013

Maling af kontor og nem frokost.

Jeg har længe haft lyst til at male mit kontor/ kreative værksted.
Jeg syntes der trængte til at komme lidt farve på væggene.
Malingen har jeg købt for et par måneder siden, men jeg kunne bare ikke komme igang.
Det vil sige egentlig kun een væg, for resten er stadig hvidt.
Først skulle alt pilles ned fra væggene.
 I virkeligheden er det derfor jeg har været så længe om at komme igang.
Alene TANKEN om alt det som skulle ned, har gjort mig træt. 



Som I kan se, har jeg rigtig mange bøger.
 Derfor benyttede da også liiiiiiiige lejligheden til at få sorteret i bunkerne.
20 bøger fik jeg taget fra, og de er nu røget i kælderen.
Der jeg også har en bunke, som jeg samler til loppemarked senere på sommeren.  


Selve arbejdet med at male har taget 3- 4 timer, så det var hurtigt overstået.
Men så skulle det hele jo tilbage på plads igen, og der var jeg ved at være lidt flad.
Men altså..!!   Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet.
Det skulle simpelthen bare gøres inden sommeren og varmen for alvor satte ind.
Og hey..!!  De har lovet 24 grader i weekenden, så det var da godt at jeg fik taget mig sammen.  :o)



Færdig med kontor (og ryg for den sags skyld), var der ikke meget energi tilbage på kontoen.
Frem med en pakke carpaccio, cherry tomater, parmasan ost, salat og pesto.
Et Ciabatta brød i ovnen.
 Og så var en hurtig frokost serveret.
Og så skal der altså ikke males mere i denne omgang.   :o)





4 kommentarer:

  1. Ser super godt ud. Det gør bare noget lige at bryde den ene væg med en farve. Har selv den farve i stuen på en ene væg og jeg er så glad for, at jeg malede den :-)

    SvarSlet
  2. Tak, ja det er utroligt hvad lidt farve kan gøre. :o)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud - alt arbejdet værd :)

    SvarSlet
  4. Tak for komplimenten, det var helt klart umagen værd. :o)

    SvarSlet