mandag den 6. maj 2013

Min weekend

Weekenden startede med en gennemgribende oprydning i min kælder.
Hårdt tiltrængt, for efterhånden havde jeg lavet sindrige stisystemer, for at komme rundt dernede.
Nu er der blevet sorteret, smidt ud og lagt til side til sommerens loppemarked. Skønt..!!
Lørdag gik turen ind til byen, hvor jeg var en tur i  Notre Dame.
De havde heldigvis stadig en urtepotte magen til den, som jeg købte sidste år.
Nu står den i min køkken vindueskarm med en basilikum i.




På hjemturen gik turen forbi City Sycenter, som er tilbage i bybilledet, i nye lokaler i Fiolstræde.
Jeg må sige at det var en skuffende affære.
Væk var butikkens storhedstid, fra da den lå i Rosengården ved Kultorvet.
Butikken mindede mere om et restlager, og lignede på ingen måde butikken som jeg husker den.
Måske skulle jeg istedet for kaste mig over mine egne stofhylder i mit kreative værksted.
Der skulle være stof nok til et par projekter eller tre.   ;o)



Søndag kunne jeg glæde mig over de smukke stedmoderblomster, som blomstrer så smukt.
Altanen er næsten klargjort, og mangler kun at få fyld i altankasserne.
Der er indkøbt nye parasoller, som kun venter på at blive luftet.
Og hynderne er klar til at komme i brug, til sommerens hyggestunder på bænken i hjørnet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar