søndag den 19. maj 2013

Pinse hygge


Med min mor & søster har jeg en aftale om at mødes mindst 1 gang om måneden.
Vi skiftes til at lægge hus til og stå for mad og andre fornødenheder.
I de mørke vintermåneder har vi strikketøj med under armen når vi ses.
Igår kunne vi nyde det skønne vejr på min altan, og vi fik sludret og grinet  i adskillige timer.
Vi hygger os altid gevaldigt i hinandens selskab.
Til lejligheden havde jeg lavet en let kylling lasagne og lidt lækkert salat.


I min familie har vi en svaghed for mad og søde sager.
Kager og desserter har altid været i høj kurs, så naturligvis skulle vi også have lidt sødt.
En lækker drøj og klæg chokoladekage.
Opskriften har jeg fundet på en svensk hjemmeside.


For lige at stive den gode samvittighed af, havde jeg også anrettet et fad med frugt.   ;o)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar