onsdag den 22. maj 2013

Når regnen regner oppe på taget.... - Og ventetid....

Jeg venter....
Det er tid til det årlige eftersyn af vores nye altaner, og det betyder  ventetid....
Ikke at jeg har haft lyst til at rende nogen steder i silende regnvejr.
Men det irriterer mig at skulle afsætte en hel dag på projektet.
Forventet gennemsyn mellem kl. 8.00 & 18.00, og det kunne desværre ikke præciseres nærmere.
Hvad f..... skal det betyde??


Nå, men som billederne også antyder, har det jo ikke ligefrem været altan hyggevejr.
Og ifølge meteorologerne, varer det vist lidt inden have møblerne igen skal tages i brug.
Til gengæld ser mine blomster ud til at trives med regnen.   :o)



Jeg har brugt ventetiden på at strikke lidt, 
varmet mig med en god kop kakao og hygget med stearinlys.
Et par hjemmebagte brød er det også blevet til.
Så helt spildt har dagen da ikke været, men alligevel....!!
 Tålmodighed er en dyd...






Ingen kommentarer:

Send en kommentar